Project omschrijving

Reggefiber infoavonden

DICHTER NAAR HET PRODUCT

Actie uitgevoerd onder Bremer Media & Events

Briefing

Reggefiber rolt glasvezel uit in Nederland en daarbij geven zij voor de inwoners infoavonden om te vertellen wat glasvezel nu precies is en wat de aansluiting nu precies inhoudt.

Om mensen naar deze avonden te trekken hebben zij veel geprobeerd ‘trekkers’ te organiseren, zoals Ferrari rijden, piraten thema etc. Wij moesten een nieuwe methode verzinnen om de dag aantrekkelijk te maken.

  • Concept en creatie

  • Productie

  • Uitvoering

Levering

In plaats van een nieuw en niet dienst gerelateerd thema te kiezen, hebben wij gekozen voor…. Glasvezel! Kom kijken hoe geweldig glasvezel is!

Oftewel, terug naar het product. Het product waar je trots op kan zijn! Door een serie interactieve wanden te maken over de geschiedenis van het internet, hoe wat en waar glasvezel wordt aangelegd en hoe de toekomst eruit ziet, verassen we de bezoekers.

  • Print Design Services

  • Content Marketing

  • PPC Advertising

Branding
Web Design
Print Materials
Marketing

Resultaat

De Reggefiber Glasvezel Tour heeft gedurende 2 jaar succesvol gelopen door heel Nederland. De tour was een goed gevallen informatieverschaffer tijdens de events. Inmiddels is Reggefiber gestopt met het aanleggen van glasvezel in Nederland.

2020-01-27T12:54:27+01:00
2020-01-24T22:12:34+01:00

Gelijk praten?

WAARMEE KUNNEN WIJ HELPEN?

Neem contact op